Register now to get rid of these ads!

Hot Rods picked up my new ride last night

Discussion in 'The Hokey Ass Message Board' started by oldschoolrodr39, Aug 11, 2012.

  1. oldschoolrodr39
    Joined: Dec 2, 2008
    Posts: 204

    oldschoolrodr39
    Member
    from marion,il

    1929 ford sedan,drove it 180 miles home at 70 mph on the interstate.
    priceless!!!!

    gonna try to make it to redneck rumble, had 3 people try to buy it on way home
     

    Attached Files:

  2. KustomCars
    Joined: Jul 31, 2011
    Posts: 3,450

    KustomCars
    Member
    from Minnesota

    Congrats ! Pretty coool sedan!
     
  3. Blake84
    Joined: Feb 4, 2012
    Posts: 725

    Blake84
    Member

    DOPE! I love it.....it's STORMTROOPERD OUT! (cuz its white) :). Congrats
     
  4. Retro Jim
    Joined: May 27, 2007
    Posts: 3,860

    Retro Jim
    Member

    That's damn nice 29 ! Congrats on the ride you always wanted and finally got !
    Now drive the hell out of it like you just stole it and some have fun !

    Retro Jim
     
    Register now to get rid of these ads!

  5. sololobo
    Joined: Aug 23, 2006
    Posts: 7,948

    sololobo
    Member

    Score City buddy bad ass ride! Congrats! ~sololobo~
     
  6. That's funny. I heard that quote the other day at work.
     
  7. Nice:cool: but you should lower it:eek:
     
  8. A Rodder
    Joined: Jul 13, 2008
    Posts: 2,477

    A Rodder
    Member

  9. KomoG2
    Joined: Mar 10, 2009
    Posts: 163

    KomoG2
    Member
    from Utah

    Sick ride boss!
     
  10. GassersGarage
    Joined: Jul 1, 2007
    Posts: 4,733

    GassersGarage
    Member

    Need more pictures, motor, interior, etc.......Congratulations.
     
  11. hahaha...ya no shit sits waaa to high.....just kiddin...
     
  12. BOWTIE BROWN
    Joined: Mar 30, 2010
    Posts: 3,254

    BOWTIE BROWN
    Member

    SCHWEEEET , score . Why would anybody try to buy it from ya ?
    B.B.
     
  13. A blast, ain't it!
     
  14. moefuzz
    Joined: Jul 16, 2005
    Posts: 4,951

    moefuzz
    Member

    Nice!
    When are you putting the sbc in it haha


    .
     
  15. hooliganshotrods
    Joined: Dec 2, 2010
    Posts: 607

    hooliganshotrods
    Member
    from Calgary

    Looks like a nice sedan you got, congrats.
     
  16. oldschoolrodr39
    Joined: Dec 2, 2008
    Posts: 204

    oldschoolrodr39
    Member
    from marion,il

    okay done some changes today, red wheels,satin blk stripe with red accent,antique cracker jack crads door panels,and installed the antique boat bucket seats.
     

    Attached Files:

  17. Blake84
    Joined: Feb 4, 2012
    Posts: 725

    Blake84
    Member

    Looks great both ways but I think I'm diggin the black rims a tad more........either way bad ass car
     
  18. Ruggie
    Joined: Sep 23, 2011
    Posts: 131

    Ruggie
    Member

Share This Page

Register now to get rid of these ads!

Archive

Copyright © 1995-2020 The Jalopy Journal: Steal our stuff, we'll kick your teeth in. Terms of Service. Privacy Policy.

Atomic Industry
Forum software by XenForo™ ©2010-2014 XenForo Ltd.