Register now to get rid of these ads!

O/T: My kid rocks!

Discussion in 'The Hokey Ass Message Board' started by Mike Zenor, Jul 3, 2006.

  1. ...literally!

    Here she is with her latest band, recorded last week. I'm biased, but I'd say this ain't too shabby for a quintet of 13 and 14 year old kids who cowrote and performed it. Emily is playing bass on this one. Kinda angst-y, but hope you like!


    "Je Suis Jolie?" - by ABC Denial
     
  2. Gotgas
    Joined: Jul 22, 2004
    Posts: 6,976

    Gotgas
    Member
    from DFW USA

    Kinda sounds like gutting a live cat. :D

    Hahhaahaa, j/k man. They're pretty good. Very Ramones-ish.
     
  3. Tman
    Joined: Mar 2, 2001
    Posts: 34,454

    Tman
    ALLIANCE MEMBER

    Very cool Senor Zenor, I really dig it. Amazing considering their age.
     
  4. Whitey
    Joined: May 11, 2005
    Posts: 242

    Whitey
    Member
    from T-Town

    Dude your kid does rock!
    I listened to it with a friend who has been in bands for years and he about flipped his lid.
     

  5. guiseart
    Joined: Apr 7, 2005
    Posts: 3,872

    guiseart
    Member

    Nice Mike... I tried contacting you a few months ago thru PM, maybe you missed it, but I wanted to have you daughter listen to a group called "Spiderbait"...the last song you let us listen to reminded me of this group, I think she would like it.
    http://www.spiderbait.com.au/
     
  6. Nick32vic
    Joined: Jul 17, 2003
    Posts: 3,030

    Nick32vic
    Member

    Dude, thats rad. Theres local bands around here that have been together for 2+ years and they suck ass compared to your daughters band.
     
  7. CGkidd
    Joined: Mar 2, 2002
    Posts: 2,867

    CGkidd
    Member

    Hey Mike thats kicks ass. That sounds cool. How is everything going out in Chicago land?
     
  8. Chrome Shop Mafia
    Joined: Jul 14, 2005
    Posts: 555

    Chrome Shop Mafia
    Member

    wow, pretty damn good, whoever's singing sounds older than a teen... good stuff...
     
  9. flyingpolock
    Joined: Apr 7, 2005
    Posts: 459

    flyingpolock
    Member
    from PHX

    ...was gonna say, lead singer has a pretty good voice, and sounds a bit older. They sound pretty damn good! Way to go!
     
  10. 3wLarry
    Joined: Mar 11, 2005
    Posts: 12,804

    3wLarry
    Member Emeritus
    from Owasso, Ok

    ...geezus, no...Zenor has procreated?...spawned?...
     
  11. Eric - Get back here an find out yourself, buddy! Got any training at Great Lakes coming up?


    Dude, I totally married up. Thank you, "Hypnotism For Dummies"!

    Here's my 14 year old rock star...

    [​IMG]
     
  12. I bet that singer could cover Exene Cervenka.

    Pretty cool stuff; congrats on raising a kid right!

    -bill
     
  13. Bugman
    Joined: Nov 17, 2001
    Posts: 3,483

    Bugman
    Member

    That's kinda what I was thinking. When I met him, he didnt seem nearly old enough to have a kid that old...
     
  14. CGkidd
    Joined: Mar 2, 2002
    Posts: 2,867

    CGkidd
    Member

    Mike I am hoping to try to make it out there next summer if possible.
    Eric
     
  15. He's got a Son that can open car doors using just the powers of his "Mental Telepathy"... "No... Really... You got to see this...!":D

    Call me Mikey... No... let me rephrase that... I'm Mark and you should give me a call...!:eek:
     
  16. InjectorTim
    Joined: Oct 2, 2003
    Posts: 2,242

    InjectorTim
    Member

    Rad, i'm impressed, when I was 14 we sucked so bad we had to make up for it with attitude...like fear.
     
  17. They rawk! My 5 year old was stoked when I told her it was a bunch of girls rocking!
     
  18. PorkChop
    Joined: Jan 31, 2002
    Posts: 189

    PorkChop
    Member
    from Austin

    Dude.. thats rad..

    reminds me of being 13 and playing in angry bands.. good times...haha...ahhh teenage angst...

    I hope my two little girls wanna rock when they get old enough.. Im trying to teach the 5 year old to play gitar now...
     
  19. MidnightTrain
    Joined: Jun 2, 2006
    Posts: 137

    MidnightTrain
    Member
    from North Ga

    that is impressive,man...bery inpressive...just getting to the solo at the end...get them a record deal,and secure yourself a retirement fund:D

    damn kids these days....there superhuman...they play sports better,instraments better..smarter(well..maybe not).but you getmy point,haha...


    i quit music when every show consisted of throwing ladders and barbed wire bats,haha...oh don't forget flouresent lights,and beer bottles...
     
  20. Spridle
    Joined: Mar 7, 2005
    Posts: 190

    Spridle
    Member

    Sounds pretty good. Kinda like the distillers, only younger.
     
  21. Kevin Lee
    Joined: Nov 12, 2001
    Posts: 7,440

    Kevin Lee
    Super Moderator
    Staff Member

  22. Oldmanolds
    Joined: Jan 16, 2006
    Posts: 930

    Oldmanolds
    Member

    GREAT!!!Got the whole family in here to here their song.They couldn't believe it.Can't wait to see their name on a major record label."Je Suis Jolie?" - by ABC Denial. Translate "Je Suis Jolie" for me.Dave
     
  23. "Je Suis Jolie?" - French for "Am I Pretty?", it's supposed to be about a crazy girlfriend. Or maybe Plowboy.
     
  24. Plowboy
    Joined: Nov 8, 2002
    Posts: 4,265

    Plowboy
    Member

    They'll be the next "Bad 4 Good" Ha Ha Ha
     
  25. Rock on, Miss Zenor!
    Maybe someday, you'll play at the Pileup!
     

Share This Page

Register now to get rid of these ads!

Archive

Copyright © 1995-2021 The Jalopy Journal: Steal our stuff, we'll kick your teeth in. Terms of Service. Privacy Policy.

Atomic Industry
Forum software by XenForo™ ©2010-2014 XenForo Ltd.