Register now to get rid of these ads!

History COMING SOON ! a sad sad day GAMBINO KUSTOMS closing its doors

Discussion in 'The Hokey Ass Message Board' started by Gambino_Kustoms, Jan 8, 2010.

  1. Very Cool! Congratulations on expanding your business. I like the name, but what about pronouncing it as " San Jose (ho-seh) Speed and Chrome (Chrome-Eh!) "
     
  2. shop rag
    Joined: Jan 13, 2006
    Posts: 140

    shop rag
    Member

    Yeah, keep us posted. You got everyone's attention! Congrats
     
  3. RalphyBoy161
    Joined: Sep 24, 2007
    Posts: 915

    RalphyBoy161
    Member

    HAPPY F_CKING EXPANSION ALEX from the Rotten Apple known as NEW YORK CITY.Some people can't even afford to open a can of BEER with all the shit this great nation is being put threw so CONGRATS to your success opening up & expanding your shop!

    Ralphy
     
  4. HOT DAMN! congrats Alex.
     
  5. Alex, wasn't there a San Jose Speed and Chrome back in the day? Growing up, I seem to remember that name on an old West Capitol supermodifed...but I could be wrong.

    Think it's great you're expanding. Best of luck.
     
  6. thepolecat
    Joined: Mar 24, 2009
    Posts: 687

    thepolecat
    Member
    1. S.F.C.C.

    My wife thought I just dropped our new baby i when ahhh so hard.
     
  7. SanDiegoJoe
    Joined: Apr 18, 2004
    Posts: 3,519

    SanDiegoJoe
    Member

    Gonna show off the new logo?
     
  8. Dangler
    Joined: Jan 14, 2008
    Posts: 207

    Dangler
    Member

    Congrats Alex!!!!
     
  9. 64sled
    Joined: Jul 18, 2007
    Posts: 292

    64sled
    Member

    Congrats Alex, could'nt happen to a nicer guy. :)
     
  10. PRIMERDAVE
    Joined: Jun 8, 2005
    Posts: 895

    PRIMERDAVE
    Member

    yea lets see the new logo.....and congrats....whens the Grand Opening??
     
  11. hershambob
    Joined: Sep 18, 2005
    Posts: 1,316

    hershambob
    Member

    all the breast with your new venture alex
     
  12. Bullrack
    Joined: Aug 14, 2008
    Posts: 336

    Bullrack
    Member
    from Louisiana

    Hell, I was totally confused because I knew damn well that I had seen that name before. Good on ya Alex!
     
  13. MEDDLER1
    Joined: Jun 1, 2006
    Posts: 1,590

    MEDDLER1
    Member


    X2 man congrats !
     
  14. Hooligan63
    Joined: Mar 1, 2009
    Posts: 1,343

    Hooligan63
    Member

    Alex,you're a dick! You had me all sad and shit,and then spring the good news,and it ain't even April 1st yet! Congrats on the "expansion" I guess you would say. Here's to many prosperous years with San Jose Speed & Chrome and Gambino Kustoms

    Cheers!
     
  15. Royalshifter
    Joined: May 29, 2005
    Posts: 15,526

    Royalshifter
    Moderator
    from California

    Right on Alex....congradulations.
     
  16. Mr48chev
    Joined: Dec 28, 2007
    Posts: 29,183

    Mr48chev
    ALLIANCE MEMBER

    Damn, Alex you sure as hell know how to shake up this bunch when you go to announce the changes. I'm up for a San Jose Speed and Chrome T shirt when you get them out.
     
  17. rob lee
    Joined: Jul 30, 2006
    Posts: 1,327

    rob lee
    Member
    from omaha,ne

    I seen your want add for a body guy\fabricator,wish I was in Cali . Congrats on the expansion!
     
  18. Ian Berky
    Joined: Nov 28, 2007
    Posts: 3,644

    Ian Berky
    Member

    Congrats Alex!!! Very well deserved bro!!! Great guy= Great opportunities!! :)
     
  19. MR. FORD
    Joined: Aug 29, 2005
    Posts: 1,636

    MR. FORD
    Member
    from Austin, TX

    Good for you.....man, pretty soon you'll be buying a boat!
     
  20. Gambino_Kustoms
    Joined: Oct 14, 2005
    Posts: 6,561

    Gambino_Kustoms
    Alliance Vendor

    hell ya
     
  21. BarryA
    Joined: Apr 22, 2007
    Posts: 643

    BarryA
    Member

    Great news Alex. Congratulations and good luck - hope things continue on the same path for ya!
    Barry
     
  22. NITROFC
    Joined: Apr 17, 2001
    Posts: 6,177

    NITROFC
    BANNED

    San Jose Speed and Chrome! Sounds ..great retro name
     
  23. wild willey
    Joined: Feb 17, 2008
    Posts: 261

    wild willey
    Member

    HOLY SHIT MAN!!! Talk about heart failure!!! I am VERY happy for ya!!! CONGRATS on your NEW endeavors!!! Continued SUCCESS and MUCHO wealth in all youz do!!!
     
  24. 63Compact
    Joined: Feb 14, 2007
    Posts: 1,178

    63Compact
    Member

    Congrats Alex and the whole Gambino Crew, does this mean Gambino Kustoms T shirts will be collectors items in years to come.
     
  25. The37Kid
    Joined: Apr 30, 2004
    Posts: 28,093

    The37Kid
    Member

    Best wishes, great way to start the new year.
     
  26. WOW!!! Congrats Alex. It's great to see people doing well and expanding thier Business when all you here is doom and gloom.
     
  27. Gambino_Kustoms
    Joined: Oct 14, 2005
    Posts: 6,561

    Gambino_Kustoms
    Alliance Vendor

    i know i didnt think about that
     
  28. Big Tony
    Joined: Mar 29, 2006
    Posts: 3,589

    Big Tony
    Member

    Sweet...here's to one hell of a 2010 for you...
     
  29. touchdowntodd
    Joined: Jan 15, 2005
    Posts: 4,068

    touchdowntodd
    Member

    alex is my hero..

    wonder if the new shop comes with a computer that has built in spell check LMAO~!
     
  30. I dunno....I like the name...."Gambino Kustoms"
     

Share This Page

Register now to get rid of these ads!

Archive

Copyright © 1995-2021 The Jalopy Journal: Steal our stuff, we'll kick your teeth in. Terms of Service. Privacy Policy.

Atomic Industry
Forum software by XenForo™ ©2010-2014 XenForo Ltd.